Žádné produkty
Naše společnost se stala oficiálním partnerem společnosti Apple v oblasti pozáručního servisu. Díky tomuto partnerství máme přístup k originálním náhradním dílům, oficiálnímu diagnostickému softwaru a nejmodernějším nástrojům k opravě a diagnostice Vašeho Apple zařízení. Naši servisní technici získali autorizovanou certifikaci společností Apple a proto Vám můžeme nabídnout nejvyšší možnou profesionální opravu vašeho zařízení.
Nejdříve je nutné na vašem zařízení deaktivovat službu FMI (Find My iPhone), následně provedeme vstupní softwarovou diagnostiku po zadání SN (sériového čísla) vašeho zařízení. Po vyhodnocení diagnostiky, přidáváme vaše zařízení do systému společnosti Apple, abychom mohli samotný díl vyměnit. Po výměně dílu přichází na řadu softwarová kalibrace a párování měněného dílu se základní deskou vašeho zařízení a ukládání těchto informací do systému společnosti Apple. Následně probíhá výstupní diagnostika vašeho zařízení a posíláme vám automatickou notifikaci, že si vaše zařízení můžete vyzvednout.
Samotnou opravu vašeho zařízení se snažíme vždy vyřešit expresně a průměrná doba oprav je v rámci nižších jednotek hodin. Co může ovlivnit čas samotné opravy, je dostupnost originálních dílů. Skladovou dostupnost originálních dílů se snažíme držet v co nejvyšší možné míře, ale v některých případech je nutné objednat díl na míru z centrálního skladu společnosti Apple a na tento díl se v průměru čeká 4-6 pracovních dní. V tomto případě není nezbytně nutné, aby vaše zařízení čekalo v našem servisním místě než samotný díl dorazí, ale můžete vaše zařízení používat dále a jakmile váš díl bude na cestě, budeme vás s předstihem kontaktovat na domluvení se termínu opravy. Každá oprava je individuální a je vždy potřeba se předem domluvit.
Interní procesy společnosti Apple vyžadují, aby před každou opravou mělo dané zařízení vypnutou službu FMI. Návod jak vypnout FMI na vašem zařízení naleznete zde.
Ne, ani jeden z těchto úkonu není nutný, o vaše data nepřijdete.
Na každý servisní díl poskytujeme záruční lhůtu 12 měsíců.
Cena servisního úkonu u daného modelu, je tzv. cena “exchange”. Znamená to, že váš originální původní nefunkční díl, si po opravě ponecháváme a vracíme jej zpět do centrály společnosti Apple, kde bude následně recyklován.
V tomto případě je výměna za originální díl také možná, ale nelze zde uplatnit výměnu dílu “exchange” a proto je cena za výměnu vyšší. Pokud máte o takovou opravu také zájem, kontaktujte nás a my vám rádi zašleme aktuální cenovou nabídku.
Naše společnost získala certifikaci od společnosti Apple na pozáruční servisní opravy a proto máme přístup k originálním dílům, softwarovým a hardwarovým systémům společnosti Apple. Každý úkon počínaje diagnostikou a až po výměnu samotného dílu, je ukládán do systémové databáze společnosti Apple a díky tomu, je každý servisní úkon dohledatelný ze strany společnosti Apple a nemůže se stát, že by váš díl nebyl originální.
King Stores s.r.o.
Palackého třída 666/23
61200 Brno
IČ: 05949971
DIČ: CZ05949971
Bankovní spojení: Fio banka, a.s. - 2901191595/2010
Kontaktní informace: +420 514 514 851, tomas@kingstores.cz